Friday 23 December 2011

myBADDAY :"((


21.December.2011 :

Aku menangis kerana terlalu takut kehilangan si dia... Aku takut untuk berpisah dengan dia.. Aku terlalu sayangkan dia.. Tapi semenjak dua menjak ni semua dah berubah... Semuanya dah tak seperti dulu lagi..
"SUKA ku kini menjadi DUKA"
"BAHAGIA ku kini menjadi SEPI"
"TIADA KEINDAHAN lagi dalam hidupku"
Semuanya menjadi MIMPI NGERIKU ...
Aku sedih sangat !
Adakah semuanya akan berakhir dengan TANGISAN ?
Ya ALLAH, berikan lah aku kekuatan untuk tempuhi semua ini ...

Aku masih perlukan DIA lagi dalam hidupku ...
Aku taknak kehilangan DIA dalam hidupku..
.



KUATKAN lah HATIku ini ...
Hanya dia yang bole buat aku ceria dan semangat :"((
Hanya dia ....
Aku terlalu MENCINTAI dia ...
DIA satu dalam SEJUTA ...
Susah untuk aku lupakan dia..

Perit untuk aku tinggalkan dia..

CINTA aku padanya adalah CINTA MATI :"(
Aku tahu kita hanya mampu merancang ALLAH menentukan ..
Tapi aku tak sanggup kehilangan dia ..
Tolonglah ...
 


SAYANG dia teramat sangat ..
banyak kenangan bersama dia..aku keluar dengan dia..

1st DATE : Rancang pakai baju sama..(warna HIJAU) warna kesukaan aku..Masa tu malu2 lagi..nak pandang muka dia pun malu je...Dia je yang asik tanya aku..hee :")
2nd DAY : Warna Pink ...
3rd DAY : Warna MERAH (warna kesukaan dia)
Aku ajar dia menunggang MOTOSIKAL ..
Pergi mandi
GUNUNG BERLUMUT ..
Sampai masuk ke semak...Sweet sangat..
Dia suap aku makan ...
Hmm ...
Aku suka sentuh
PIPI dia dengan KEPALA dia..
sebab aku suka tengok
WAJAH DIA yang sangat COMEL ;")
Keluar karoke dengan dia..
Dia suka lagu
"TAK BISA MEMILIHMU"..Aku suka tengok bibir dia bila nyayi ..Muncung2 shomel :")

Satu kenangan yang sangat indah buat aku...Tak mungkin akan aku LUPAKAN ...:"(
Mungkinkah semuanya akan berlaku lagi...
Atau hanya akan menjadi kenangan
TERINDAH buatku ... :"((
AKU SANGAT-SANGAT PERLUKAN DIA DLAM HIDUPKU :"((

No comments:

Post a Comment