Thursday, 8 December 2011


Urghhhhh....ramainya...! sape ni ?


law korang nak tau nilah keluarga besar Family kue?
besar ke? besarlah..cuma orangnya je kurus2..huhu...
family aku semua sekali ada 18 campur mak abah aku 20 lah...
ni belum campur nan abang ipar aku n akak ipar aku lagi..
+ - semua sekali sama dengan lebih kurang 24 orang.
3abang ipar.1akak ipar..
dah habi ke ?sape kata...anak saudara aku lagi...
campurcampur semua skali anak saudara aku ada 12 orang anak saudara...
korang tambahlah sendiri semua sekali oke...


tapi...
3orang daripadanya telah meninggal dunia...
AL-FATIHAH ...
(buat dia orang)
abang aku 2 orang dah pun meninggal...
lagi sorang anak saudaraku...
sedih je..:( hmm..
semoga diaorang ditempatkan dalam golongan orang2 yg beriman...AMIN3x..
insyaALLAH :)


dah, ni jela citer sal family aku...
tak bole citer lebih2..aku tak ingat aw nak citer satu2 sal family aku ni..HUHU :D

No comments:

Post a Comment