Thursday 8 December 2011


EN.MD NOR BIN MOHSIN & PN.PONLIAH BINTI PARJAN !

Siapa ni ? ni lah parents aku yg aku sangatsangatsangat sayangi <3
aku bangga ada parents macam diaorang ni ...
sangatsangat bangga ...


NAK TAU KENAPA ?

sebabnya kedua ibu bapa aku ni lah yang telah menjaga , mendidik, membesarkan 18 orang adik beradik aku ! Korang mampu ? belum tentu mampu nak jaga 18 orang kan ?
kedua ibu bapa aku ni sumber inspirasi aku !



APA AKU NAK BAGI BUAT KEDUA IBU BAPA KU ?


Firstly , aku akan sentiasa mendoakan kebahgaian, keberkatan hidup mereka didunia dan juga akhirat ...
SENTIASA MENDOAKAN MEREKA !
walaupun aku tak menjadi anak yg SOLEH !
Second , bila dah dapat pekerjaan yang sempurna nati aku nak ajak dorang pi MENUNAIKAN IBADAH HAJI !
InsyaALLAH ! AMIN3x ...

Third , aku nak jaga mereka sepertimana dia orang menjaga aku dulu :)

AKU SAYANG KEDUA IBU BAPA KU <3

No comments:

Post a Comment